wtorek, 20 grudnia 2011

Przygotowania do Świąt i życzenia świąteczne.

Wczorajszy dzień spędziłam na porządkach oraz dekorowaniu domu i choinek :)

W kuchni musiałam zrobić małą reorganizację i pochować ulubiony drób.
Szybciutko uszyłam pokrowiec na chusteczki.


Koło chustecznika postawiłam ulubionego aniołka :)
którego zrobiłam z niepotrzebnych materiałów budowlanych - pozostałości po remoncie.
Oczywiście za pozwoleniem małżonka.


W międzyczasie zdążyłam poskładać jakiś czas zaczętą biżuterię z materiału
którą można zakupić na Artillo




I na końcu wyciągnęłam szopkę z robioną przez mojego brata Tomka z naturalnych materiałów
- a mam ją z dobre 10 lat .... i jeszcze jest cała - widać solidną robotę :)
Nad szopką wisi anioł wykonany w technice decoupage.


Już pomału czas świąteczny
zbliża się krokami
i też chcemy biały puch
poczuć pod stopami.

A tu jeszcze tyle spraw
trzeba zrobić przecież,
bo gdy zjawi się wigilia
i gwiazdka zaświeci.

Ten baśniowy czas świąteczny
tak dzieci raduje,
bo to gwiazdor pod choinką
prezenty pakuje.

Mały drobiazg dla każdego
serdeczny przeznaczy,
czułe słowo,uśmiech serca
bo tak wiele znaczy.

I ja wam przyjaciele
choć jeszcze nie święta,
składam sercem te życzenia
niech płynie kolęda.

Niech się oczy wasze śmieją
i serce raduje,
a miłości moi mili
nigdy nie brakuje.

Kela

6 komentarzy:

  1. Dekoracje piękne i szopka cudna. Życzę zdrowia radości i serca w Święta Bożonarodzeniowe jak i cały kolejny rok.
    Z pozdrowieniami Ilona

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    Tobie i Twoim najbliższym również życzę wszystkiego najlepszego :)
    pozdr Kela

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokoju i radosci,
    tylko milych gosci .
    Smacznej Wigilii i calusow moc
    - w te najpiekniejsza w roku noc !
    Szczescia kilogramow ,
    ze sniegu balwanow !
    Zyczliwych ludzi w okol ,
    zadnej lezki w oku .
    Przyjaciol jakich malo .
    Przez zycie idzcie smialo !
    Niech milosc bez ustanku Was dotyka !
    A w Nowym Roku szczescie spotyka !
    zyczy magdalena

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdaleno Tobie też życzę tego wszystkiego :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świąt wypełnionych
    radością i miłością,
    niosących spokój i odpoczynek.
    Nowego Roku spełniającego
    wszelkie marzenia, pełnego optymizmu,
    wiary, szczęścia i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda oferta jest wyjątkowa, tylko zależy od jakiej strony na nią spojrzymy. Zakupy to jedna z piękniejszych rzeczy, jaka może nas spotkać każdego dnia :) Ja za każdym razem, kiedy wychodzę ze sklepu - mam uśmiech na twarzy. Nie ma się co dziwić, to po prostu daje masę radości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz