poniedziałek, 5 września 2011

Piękny słoneczny dzień - niedzielna wycieczka

Moje dziecko ambitnie uczestniczy w życiu swojej Drużyny Harcerskiej
Od 2-5.09.2011 brał udział w Odpuście Narodzenia Najświętszej Maryi Panny Swarzędzkiej - Królowej Polskiego Morza i Opiekunki Rybaków Kaszubskich.

Polecam poczytać o niej na stronie http://www.parafiaswarzewo.pl/news.php.

 fot. ze strony http://www.malanowicz.eu



Postanowiliśmy wcześniej wyjechać, aby wybrać się na spacer po plaży. Szanowny Małżonek przegonił mnie przez 10 km wzdłuż morza. Było naprawdę wspaniale: bezchmurne niebo, mało ludzi i przyjemny wietrzyk - naprawdę super. Czas minął szybciutko - nazbierałam wiele skarbów: kamyki, drewienka, muszle :) a nóż się przyda ...



Zaznaczyłam swoją obecność na plaży :)



Potem na lody do Władysławowa - pychotka takie jakie lubię białe i włoskie ;)

Następnie w nagrodę zostałam zaciągnięta na wieżę widokową (63 m) - super widok. Polecam jak będziecie. Widać pięknie Hel i okolice. Na tarasie widokowym znajduje się kamera. Można przez nią pomachać do znajomych, którzy zobaczą Was na stronie  http://wladek.pl/index.php




Biegając po schodach wdepnęliśmy na wystawę motyli i innych robali - świetna kolekcja.






Oczywiście w ramach rekompensaty za taki wysiłek fizyczny po schodach na szczyt wieży (potem okazało się, że była winda...) - wdepnęłam do namiotów z różnymi niepotrzebnymi rzeczami. Nic specjalnego nie było, ale Mąż wypatrzył gipsowego aniołka.

Na zakończenie jeszcze jedna porcja lodów i czas na odbiór synka, potem kierunek dom.

Pozdrawiam cieplutko





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz