piątek, 16 września 2011

Broszka z BURSZTYNEM

Nasze Kaszubskie Złoto to Bursztyn
zamknęłam go w sutaszowym sejfie.
Jest przecudny sam w sobie.







Znalazłam śliczny wiersz na necie oto on:

Bursztyn

masz tyle tajemnic w sobie
mocą bursztynu
elektryzujesz usta

słońce rozedrgane promieniami
w kryształach bursztynowych oczu
wzrokiem bursztynowym
żar roznieca
pragnąc uwolnić
wstrzymywane emocje poznania

bursztyn
to nasz amulet
talizman szczęścia
podarowałeś mi więcej…

styczeń,13. 2009 Autor: minawia

2 komentarze:

  1. A więc jestem i pozdrawiam :))
    Bursztyn cudny. Sutaszu na oczy nie widziałam, powiem Ci.
    A kto jest organizatorem tego konkursu do poezji Miłosza? Nie wiem gdzie się udać z zapytaniem. Szukałam trochę, ale nie udało mi się znaleźć..
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko najlepiej do Prezes Kunsztu :) ona wie o tym konkursie i aukcji charytatywnej :)
    Cieszę się, że się odezwałaś :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz