środa, 2 lutego 2011

Tulan wędruje z niespodzianką i zaprasza na CANDY nr 10


Zasady zabawy:
1) proszę zostawić komentarz pod tym postem
    do 12 stycznia 2011 - (losowanie 13 lutego)
2) umieścić informację o zabawie
    wraz z podlinkowanym zdjęciem na swoim blogu
    (w zabawie biorą udział tylko osoby posiadające blog)
3) czekać na losowanie, a potem na przesyłkę
4) przeczytać książkę w ciągu 10 dni
5) zorganizować u siebie następne CANDY nr 11
    na takich samych zasadach
6) wpisać się do książki
7) dodać do książki jakąś niespodziankę.

Zasady zabawy są ściągnięte z bloga krasnalki

Chciałam serdecznie podziękować KRASNALCE za cukieraski :) 





















Mam plan:
- relaksik przy herbatce lub kawce,
- otwieram książeczkę w towarzystwie
  przeuroczego króliczka Alberta
- łzy ze wzruszenia wytrę chusteczkami,
  które będę miała w ślicznym etui
- w przerwie między łykami herbatki założę czytaną stronę
   uroczą zakładką z gratulacjami :)
- a na zakończenie w nostalgicznej kartce zapiszę
  co mnie wzruszyło w "Cudownej podróży Edwarda Tulana"

Serwetki - to miód dla decoupażystki



Serdecznie pozdrawiam
i
zapraszam na Candy

7 komentarzy:

  1. no to jako pierwsza sie ustawiam po książeczkę :)a nuż tym razem sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie w sprawie ksiarzki bo mam tylko z zaproszeniem Cie do mnie na bloga czeka na Ciebie mila niespodzianka;)
    http://mojeplatanie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chętnie przeczytam :)
    mam nadzieję, że chodzi o 12 lutego, nie stycznia, bo inaczej by znaczyło, że znów przegapiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Edwardzie, może tym razem skorzystasz z naszego zaproszenia...

    OdpowiedzUsuń
  5. TO JA TEŻ ..CHĘTNIE POCZYTAM ..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz