niedziela, 28 sierpnia 2011

Wisiorek sutasz

W tym roku hitem sezonu jest biżuteria wykonana metodą soutach. 

Sutasz nazwa ta pochodzi od sznurka, który jest głównym materiałem do wykonania tej biżuterii.

Postanowiłam sobie zrobić wisiorek
i oto on :) moje pierwsze zmagania z tą techniką



Dookoła opowiadają, że to bardzo czasochłonna technika. 
Stwierdzam, że więcej pracy i czasu wkładałam przy tworzeniu anielic koronkowych.

Jednak bardzo mi się technika sutasz podoba i już mam plan na następną biżu.

Pozdrawiam




2 komentarze:

  1. Jeśli naprawdę to pierwszy Twój wyrób sutaszowy to jest bardzo ładny i bardzo dopracowany. Czekam na kolejne biżu sutaszowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy, jedyny i gorący jak świeżutkie bułeczki :) dzisiaj będzie zdobił moją pierś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz