piątek, 2 marca 2012

Kto rano wstaje ....

"Kto rano wstaje temu Pan Bóg daje ..."

Zastanawiałam co zrobić, aby wydłużyć dobę - rada mojego męża
"stawaj godzinę wcześniej i kładź się godzinę później"
I tak robię od poniedziałku.
Wstaję o poranku i kładę się jeszcze tego samego dnia.
Jest super :) zaczynam w końcu ogarniać mój rozgardiasz twórczy.

Filcowanie znam już od 2 lat, ale jakoś mnie ta technika nie wciągała, lub też znajdowałam inne nowe techniki rękodzielnicze.
Teraz wpadłam jak śliwka w kompot ... każdą wolną chwilę (a mam ostatnio mało takich chwil)
siedzę i filcuję - na sucho lub mokro.

Oto ostatnie prace

 




W pracowni oprócz wielu innych prac wykonywanych w rócznych technikach 
stworzyłam w technice decoupage Deco Icony - bardzo lubię bawić się złoceniami i innymi preparatami stosowanymi w tej technice.




Zapraszam na stronę warsztatów WUTW - www.artdamy.blogspot.com
są nowe prace, gość specjalny, nowa technika.

A propo wstawania - wpadł mi świetny cytat:
"Człowiek osiągnął sukces, jeżeli wstaje rano i kładzie się spać w nocy,
a pomiędzy tym robi to, co chce robić. " 
— Robert Allen Zimmerman 


POZDRAWIAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz