środa, 4 listopada 2009

Ja już chcę wiosny

Ten zimny wiatr i fala wirusów mnie strasznie dołuje. Gdzie człowiek się obraca tam kichają i prychają. Ileż można tego wytrzymać!?!?

Czasem lepiej pomarzyć i stworzyć coś pozytywnego.

Ostatnia praca wykończona w pocie czoła ;)



Ciekawość nie zna granic ;)
Oto kilka fotek przedmiotów z kompletu fiołkowego na życzenie koleżanek.
Jest to deco proste z wykorzystaniem delikatnych cieniowań i spękań jednoskładnikowca - w naturze wygląda lepiej (jak zwykle!?)
pozdrawiam ela

6 komentarzy:

  1. Ja też chcę!A przy okazji zaprasam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście zapraszam! U Ciebie ślicznie,ciekawie, bajkowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zapraszam po wyróżnienia.Pozdrawiam :)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajko dziękuję za wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace są prześliczne,jestem na początku drogi decoupagu.Byłabym zaineresowana kursem.mieszkam w Lęborku
    Pozdrawiam serdecznie Anna

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam
    Prawie jesteśmy sąsiadkami.
    Proszę o kontakt na emaila kuela@op.pl
    jaki dokładnie interesuje Panią kurs i ewentualnie możemy umówić się co do terminu.
    Pozdrawiam EK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz